Užduokite klausimą

Dokumentų valdymo bendrosios informacinės sistemos (DBSIS) sukūrimo ir įdiegimo projekto informacinė svetainė yra skirta valstybės ir savivaldybių institucijoms bei įstaigoms, dar nepradėjusioms naudotis DBSIS paslaugomis.

DBSIS – 500 įstaigų ir 60 tūkst. naudotojų vienijanti informacinė sistema. Informatikos ir ryšių departamento prie LR VRM DBSIS skyriaus darbuotojai užtikrina DBSIS veikimą ir naudojimą pasitelkdami kiekvienoje įstaigoje dirbančius įstaigų paskyrų administratorius.

IRD DBSIS skyrius neturi atskiroms įstaigoms dedikuotų darbuotojų/kuratorių.

Jeigu esate DBSIS naudotojas ir turite klausimų dėl DBSIS, prašome kreiptis į savo įstaigos DBSIS paskyrą administruojančius arba dokumentų valdymą įstaigoje organizuojančius darbuotojus.

Jeigu esate įstaigos DBSIS paskyros administratorius ir turite klausimų dėl DBSIS, prašome registruoti užklausą DBSIS pagalbos tarnyboje (https://helpdbsis.vrm.lt).

Jeigu nesate DBSIS paslaugų gavėjas ir turite klausimų dėl DBSIS, prašome kreiptis į IRD DBSIS skyriaus vedėją, arba užpildyti šią formą.

DBSIS naudotojų pateiktos užklausos, pateiktos per šią formą, nebus nagrinėjamos.

Pastaba
Jūsų pateikti kontaktiniai duomenys bus naudojami tik atsakymui į klausimą pateikti.